“ON Dijital Bankacılıkta; müşteri edinimimiz 2022 yıl sonuna göre yüzde 33 büyürken müşteri sayımız 600 bine ulaştı. Kredi ürünlerimizde alternatif dağıtım kanallarının güçlü iş birlikleri sayesinde 2022 yıl sonuna kıyasla üçüncü çeyrek sonunda yüzde 99’luk bir büyüme sağladık. 2022 yıl sonuna göre mevduattaki varlığımızı da yüzde 33 oranında artırmayı başardık.”
Dijital yatırım ürünlerinde; aktif olarak yatırım fonu işlemi yapan müşteri sayısını eylül sonu itibarıyla bir önceki çeyreğe göre yüzde 57, fon gelirini ise yüzde 67 artırdıklarını söyleyen Dinç, “Hisse senedi işlemlerinden elde edilen komisyon geliri bir önceki çeyreğe göre yüzde 179 artış gösterdi” dedi.
Burgan Bank Dijital Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Halil Özcan ise şöyle konuştu:
“ON ile ilk 2 yılda 600 bin müşteriye ulaşmayı başardık. Yeni hedefimiz ise 2024’te 1 milyon müşteriyi aşmak, önümüzdeki 5 yılda da 5 milyon müşteriye ulaşmak olacak.”