HepsiJET perakendecilere sunduğu taşıma hacmini yüzde 97 artırdı

HepsiJET, E-Ticaret ve Perakende Alanında Müşteri Havuzunu Büyütüyor

Anahtar teslim çözümleriyle e-ticaret ekosistemini genişletme hedefiyle yol alan Hepsiburada’nın dışında da hizmet veren kargo teslimat girişimi HepsiJET, müşteri havuzunu ve taşıma hacmini büyütmeye devam ediyor.

Hepsiburada platformu dışında perakendecilere sağladığı taşıma hacmini geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 97 artıran HepsiJET, dış müşterilerinin taşıma hacmindeki payını yüzde 35’in üzerine çıkardı. Bu büyümeyle birlikte dışarıda hizmet verdiği şirket sayısını 1800’den 2750’ye yükseltti.

HepsiJET, yılın üçüncü çeyreğinde Hepsiburada üzerinden satılan ürünlerin yüzde 74’ünü teslim ederek geçen yıla göre yüzde 6,8’lik bir artış yaşadı. Aynı dönemde, beyaz eşya ve mobilya gibi büyük hacimli siparişlerin yüzde 69’u HepsiJET XL tarafından teslim edildi. Bu oran bir önceki yılın aynı döneminde yüzde 57 idi.

Operasyonel Başarı:

HepsiJET, müşterilere sunduğu esnek çözümlerle dikkat çekiyor. 2024 yılının aralık ayı ortasına kadar, söz verilen günde veya daha önce teslimat yapılan net teslimat performansında yüzde 96 başarı sağladı. Ayrıca müşteri memnuniyetini ölçen Net Tavsiye Skoru 88 puana ulaştı.

Kasım Ayında Rekor:

Efsane Kasım maratonu için hazırlıklarını sürdüren HepsiJET, kasım ayında 11 milyon kilometre yol katederek dakikada 606 teslimat gerçekleştirdi. Operasyonel yoğunluğa rağmen net teslimat performansında yüzde 98’lik bir başarı elde edildi.

Çevreci Projeler:

HepsiJET Genel Müdürü Atilla Alver, Türkiye genelinde 250’ye yakın şubesiyle hizmet veren HepsiJET’in, e-ticaret ve lojistikte rekor iş hacmi artışı sağladığına dikkat çekiyor. Alver, sürdürülebilirlik odaklı projelere devam edeceklerini vurgulayarak, filoya eklenen sıfır emisyonlu elektrikli araçlar ve inovatif rota optimizasyonu uygulamalarıyla sektörü dönüştürme hedefinde olduklarını belirtiyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir